بعضی موقع هام ب خودت میای و میبینی خیلی وقته تو ی رابطه مرده هسیو فقط طبق عادت داری پیش میبریشتک تک حرفای نگفته دلم تک تک دلتنگیای مظلومم ک تهش هیچ شدتموم بغلای و دست گرفتن هایی ک له له زدم برای انجام شدنش و موکول شدن ب بعدی ک هیچ وقت نیومدتموم اینا شده دلیل از بین قلبی ک ی روز زندگیمو گرم میکردولی حالا خیلی وقته بی تفاوت شدم نسبت ب همه چیپ.ن.یروز بخودت میای و میفهمیچقدر احمق بودی و چقدر قدر خودتو ارزشتو ندونستییاد گرفتم دیگه خودم فقط برای خودم می مونم و فقط خودمم ک میتونم حال خودمو درک کنم___بهم میگی بقول خودت ب عمل کار براید!!! من الان فقط اینو میدونم ک خیلی وقته دیر شدهخیلی وقت پیش باید این حرفمو میشنیدی و نشنیدیحرف زیاده ولی حوصله گفتنش دیگه نیسخدا نگهدارت خداروشکر...
ما را در سایت خداروشکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 0:23